To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
---- POLACY W BANBURY ----

Regionalne forum Polaków mieszkających w UK (Banbury i okolice) i nie tylko.

-Sponsorowane przez Stowarzyszenie Polaków w Banbury.-

Regulamin forum. - Regulamin forum

shedley - Czw 28 Maj, 2009 13:59
Temat postu: Regulamin forum
REGULAMIN FORUM

Większość tematów jest dostępnych po zalogowaniu. Jeśli jesteś na forum pierwszy raz musisz się zarejestrować! <rejestracja>


1) Nie używaj słów wulgarnych i nie obrażaj innych Użytkowników forum. Dopuszczamy ironię, ale wszystko ma swoje granice.

2) Zanim założysz nowy temat, samodzielnie przejrzyj forum w poszukiwaniu odpowiedzi - jest bardzo możliwe, że Twoje pytanie było już wcześniej poruszane. Zwróć szczególną uwagę na przyklejone tematy, skorzystaj również z wyszukiwarki.

3) Pisząc nową wiadomość zwróć uwagę na to, aby znalazła się w odpowiednim dziale i nie zakładaj kilku takich samych tematów w różnych miejscach.

4) Podczas zakładania nowego tematu nadaj mu tytuł odzwierciedlający jego treść.
W żadnym wypadku nie używaj ogólnych sformułowań typu "Problem", "Pomocy", "nie działa" etc.
W tematach postów zabrania się używania reklam (wpisywania linków, numerów telefonów lub adresów www.)

5) Administrator i moderatorzy mają prawo do zmiany, zamknięcia, a nawet usunięcia tematu bez ostrzeżenia.

6) kolor czerwony jest używany tylko przez Administratora i nie powinien być używany przez użytkowników!

7) Posty piszemy używając języka polskiego (polskie litery, interpunkcja, gramatyka).
Jeśli ktoś nie umie bądź nie ma możliwości używania polskich liter powinien dodać notkę na końcu posta.
Naruszenia będą konsekwentnie "nagradzanie" blokadą konta na określony czas.

8) Dopuszcza się pisania postów w języku angielskim jeśli będzie również dopisana wersja po polsku.

9) Regulamin może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadamiania.

10) Posty/ogłoszenia użytkowników w dziale "Ogłoszenia" będą automatycznie usuwane po 30 dniach. Dublowane posty również będą usuwane.

11) Ogłoszenia komercyjne w dziale "USŁUGI" są płatne (£3.00 na okres 30 dni). Akceptujemy PAYPAL.

12) Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń.

13) Zabrania się sprzedaży na forum alkoholu, wyrobów tytoniowych oraz innych używek.

Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.


Regulamin istnieje nie po to, aby straszyć czy odstraszać użytkowników! Niezależnie od "widzi mi się" starajmy się go przestrzegać, a na pewno forum będzie czytelniejsze i każdemu z nas łatwiej będzie cokolwiek znaleźć czy też porozmawiać w kulturalnym otoczeniu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group